Kezdőlap | Bababarát hotel (0-2 év) | Ovis kalandok (3-6 év) | Szünidő, nyaralás (7+ év) | Bobóország | Programnaptár | Családi élményfürdő | Csendes wellness | Fürdőbelépők, bérletek | Babaúszás | Masszázs | Arc- és testkezelések | Bobó wellness gyerekeknek | Wellness csomagok | Medical wellness | Fodrászat | Sport & Fitnesz | Gyerekbarát éttermeink | Speciális étkezés, diéták | Családi ünnepek | Üres tányér, teli pocak | Gasztro hírek | Szobák, családi lakosztályok | Akciók és csomagajánlatok | Árak - Számoljunk! | Ár tartalma | Fizetőeszközök | Ajándékutalvány | Rendezvényhelyszín | Hírek, újdonságok | Gyakori kérdések | Kapcsolat | ÁSZF | Fizetési- és lemondási feltételek | Adatvédelem | Álláslehetőség | Impresszum |
HU | EN | DE | RU | SK
Betűméret: normál nagy nagyobb

Kolping Hotel**** Spa & Family Resort

Könnyített fizetési- és lemondási feltételek

ami a Kormány 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletében kihirdetett veszélyhelyzetre való tekintettel a 2020.03.19-től a Kolping Hotelbe beérkezett foglalásokra, lemondásokra és módosításokra érvényes visszavonásig.

1. Megrendelés lemondása

1.1 A megrendelés lemondása írásban történik.
1.2 A szobafoglalás az első foglalófizetési határidőig stornóköltség nélkül lemondható.
1.3 Az érkezés előtti 30. napig: díjmentes.
1.4 Érkezés előtt 29. naptól a 15. napig: a befizetett foglaló teljes összege szállodai utalványra váltható, ami a kiállítástól számított 1 éven belül felhasználható. Amennyiben a Vendég nem tart igényt utalványra, a befizetett foglaló 90%-a kötbérként kerül felszámolásra.
1.5 Érkezés előtti 14. naptól az érkezés napjáig történő lemondás esetén a befizetett foglaló teljes összege kötbérként felszámolásra kerül.
1.6 Ha a lemondás az érkezés napján történik, vagy a vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni.
1.7 Ha a vendég a szállás-szolgáltatások igénybevételét foglalófizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a szálloda a szerződésben meghatározott mértékű kötbérként érvényesíti. Ebben az esetben a szállást a vendég részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a szálloda szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
1.8 Váratlan helyzetek (betegség, baleset, családi esemény, kedvezőtlen időjárási viszonyok, közlekedési akadályok, stb.) felléphetnek utazás előtt és alatt, ezért a foglalás rögzítése napján javasoljuk útlemondási biztosítás megkötését.
1.9 Egyedi és akciós ajánlatok esetében a lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.
1.10 A lefoglalt, de a vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
1.11 A szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.
1.12 Amennyiben a befizetett foglaló visszatérítésre kerül, a visszafizetést szolgáltató legfeljebb 30 naptáron belül teljesíti.

2. Megrendelés módosítása

2.1 A foglalás módosítását minden esetben írásban kell jelezni
2.2 Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, a létszám vagy a szobatípus módosítására az aktuálisan érvényben lévő árak és a szabad kapacitás függvényében az alábbi díjak megfizetése mellett van lehetőség:

2.3 Módosítás esetén a befizetett foglaló (módosítás felszámolása esetén a fennmaradó összeg) maximum 1 éven belül használható fel.
2.4 Egyedi és akciós ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak

3. Fizetési feltételek

3.1 Az üdülés teljes összegének 50-70%-át a Szolgáltató által küldött visszaigazolás után 5 naptári napon belül kérjük foglalóként postai csekken, átutalással vagy SZÉP Kártyával befizetni, és a foglalófizetési utalványról (név, cím, rendelési szám, illetve áfás számla igény esetén adószám és kiállítási cím feltüntetésével) egy másolatot a Szolgáltató részére elküldeni
3.2 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 14-7 nap telik el, a foglalót 3 naptári napon belül kérjük befizetni.
3.3 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 7 nap vagy annál rövidebb idő telik el, a vendég a teljes összeget érkezéskor a recepción egyenlíti ki.
3.4 Speciális ajánlatok esetén a fizetési feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.
3.5 A befizetések elmaradása esetén a szobafoglalást automatikusan töröljük.
3.6 Elfogadott fizetőeszközök: Készpénz, átutalás, bankkártya, Széchenyi Pihenő Kártya, Nemzeti utalvány
3.7 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
Utazási irodák / Tour operatorok / OTA-k / Együttműködő partnerek:
A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.
3.8 Ajándékutalvány: Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad kapacitások függvényében használható fel. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.

4. Bankszámla

Bankkártyával vagy Széchenyi Pihenő Kártyával fizetne? Kattintson, hogy megtudja, mit mire és hogyan válthat be szállodánkban!


“Lenyűgöző volt. Minden várakozásunkat felülmúlta. A gyerekek számára egy "csodapalota" volt. Minden megvan, ami egy kellemes családi wellness hétvégéhez kell. ”

NKK093

TripAdvisor, 2019. február 05.


Kolping Hotel**** Spa & Family Resort Tel.: +36 83 344 143 sales@kolping.hotel.hu