Kezdőlap | Bababarát hotel (0-2 év) | Ovis kalandok (3-6 év) | Szünidő, nyaralás (7+ év) | Bobóország | Programnaptár | Családi élményfürdő | Csendes wellness | Fürdőbelépők, bérletek | Babaúszás | Masszázs | Arc- és testkezelések | Bobó wellness gyerekeknek | Wellness csomagok | Medical wellness | Fodrászat | Sport & Fitnesz | Gyerekbarát éttermeink | Speciális étkezés, diéták | Családi ünnepek | Üres tányér, teli pocak | Gasztro hírek | Szobák, családi lakosztályok | Akciók és csomagajánlatok | Árak - Számoljunk! | Ár tartalma | Fizetőeszközök | Ajándékutalvány | Rendezvényhelyszín | Hírek, újdonságok | Gyakori kérdések | Kapcsolat | ÁSZF | Fizetési- és lemondási feltételek | Adatvédelem | Álláslehetőség | Impresszum |
HU | EN | DE | SK
Betűméret: normál nagy nagyobb

Kolping Hotel**** Spa & Family Resort

Fizetési- és lemondási feltételek

1. Megrendelés

1.1 Munkatársunk írásban vagy telefonban adott árajánlatára a vendég részéről írásbeli megrendelés szükséges. Ezzel a megrendelővel a vendég elfogadja a szálloda fizetési és lemondási feltételeit valamint az Általános Szerződés Feltételeket. A megrendelőnek tartalmaznia kell az érkezés, távozás dátumát, vendégek nevét és gyermekek esetén a születési dátumukat. Munkatársaink a megrendelő alapján véglegesítik a foglalást, és erről visszaigazolást készítenek.

2. Megrendelés lemondása

2.1 A megrendelés lemondását minden esetben írásban kell jelezni.
2.2 Az érkezés előtti 21. napig a foglalás kötbérfizetési kötelezettség nélkül lemondható.
2.3 Érkezés előtti 20. naptól a 7. napig: a befizetett foglaló szállodai értékutalványra váltható, ami a kiállítástól számított 1 éven belül felhasználható. Az utalvány kiállításáért a befizetett foglalóból 10 000 Ft kezelési költséget levonunk. Amennyiben a megrendelő nem tart igényt utalványra, a befizetett foglaló kötbérként kerül felszámolásra.
2.4 Érkezés előtti 6. naptól történő lemondás esetén a befizetett foglaló teljes összege kötbérként felszámolásra kerül.
2.5 Ha a vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni.
2.6 Ha a Szerződő Fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét foglalófizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szálloda a Szerződésben meghatározott mértékű kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Vendég részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
2.7 Váratlan helyzetek (betegség, baleset, családi esemény, kedvezőtlen időjárási viszonyok, közlekedési akadályok, stb.) felléphetnek utazás előtt és alatt, ezért a foglalás rögzítése napján vendégeink részére javasoljuk egy szabadon választott biztosítótársaságnál az útlemondási biztosítás megkötését.
2.8 Egyedi és akciós ajánlatok esetében lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.
2.9 A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
2.10 A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.
2.11 A Szerződő fél elállásának feltételei a hatályos Kormányrendelet alapján történik (45/2014. (II.26)).

3. Megrendelés módosítása

3.1 A foglalás módosítását minden esetben írásban kell jelezni.
3.2 Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, a létszám vagy a szobatípus módosítására az aktuálisan érvényben lévő árak és a szabad kapacitás függvényében az alábbi díjak megfizetése mellett legkésőbb érkezés előtt 2. napig van lehetőség. Érkezés előtt 2 napon belüli módosítási igény esetén a lemondási feltételek lépnek életbe. (2.4)

4. Fizetési feltételek

4.1 A szoba foglalása a visszaigazolásban szereplő foglaló megfizetésével válik garantálttá. A befizetés történhet online, postai csekken vagy átutalással. A foglalófizetési utalványról (név, cím, rendelési szám, illetve áfás számla igény esetén adószám és kiállítási cím feltüntetésével) egy másolatot a Szolgáltató részére kérünk elküldeni. A befizetések feldolgozása 1-4 banki napig eltarthat.
4.2 A megrendelt szolgáltatások fennmaradó összegét a vendég érkezéskor a recepción egyenlíti ki.
4.3 Rövid távú foglalások esetén illetve a várható helyszíni fogyasztások fedezetére a szálloda bankkártya garanciát kérhet
4.4 Speciális ajánlatok esetén a fizetési, módosítási, lemondási feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.
4.5 A befizetések elmaradása esetén a szobafoglalást töröljük.
4.6 Elfogadott fizetőeszközök: készpénz, átutalás, bankkártya, Széchenyi Pihenő Kártya
4.7 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
Utazási irodák / Tour operatorok / OTA-k / Együttműködő partnerek:
A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.
4.8 Ajándékutalvány:
A szálloda honlapján vásárolt ajándékutalvány a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben használható fel. Az utalvány teljes ellenértéke előre fizetendő. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.

5. Bankszámla

Bankkártyával vagy Széchenyi Pihenő Kártyával fizetne? Kattintson, hogy megtudja, mit mire és hogyan válthat be szállodánkban!


Kolping Hotel**** Spa & Family Resort Tel.: +36 83 344 143 sales@kolping.hotel.hu