Kezdőlap | Bababarát hotel (0-2 év) | Ovis kalandok (3-6 év) | Szünidő, nyaralás (7+ év) | Bobóország | Programnaptár | Családi élményfürdő | Csendes wellness | Fürdőbelépők, bérletek | Babaúszás | Masszázs | Arc- és testkezelések | Bobó wellness gyerekeknek | Wellness csomagok | Medical wellness | Fodrászat | Sport & Fitnesz | Gyerekbarát éttermeink | Speciális étkezés, diéták | Családi ünnepek | Szobák, családi lakosztályok | Akciók és csomagajánlatok | Árak - Számoljunk! | Ár tartalma | Fizetőeszközök | Törzsvendég program | Rendezvényhelyszín | Hírek, újdonságok | Gyakori kérdések | Kapcsolat | ÁSZF | Fizetési- és lemondási feltételek | Adatvédelem | Álláslehetőség | Impresszum |
HU | EN | DE | RU | SK
Betűméret: normál nagy nagyobb

Kolping Hotel**** Spa & Family Resort

Étkezés

1. Az árban a reggeli és a vacsora van benne, hol tudok ebédelni?

Éttermünkben szűkített büféebéddel és a chef a'la carte ajánlatával várjuk vendégeinket. Az uszodai étterem egy kiváló fürdőköpenyes megoldás, ha épp csak az étkezés idejére szeretnék megszakítani a fürdőzést: szendvicsek, sütemények és napi ebédajánlat várja Önöket. Ha gyermekük éppen Bobóországban játszik, elég a Bobó Café & Barig menni néhány „túlélő-falatért."

2. Mit tartalmaz a félpanziós ellátás?

A félpanziós ellátás szállodánkban büféreggelit és büfévacsorát tartalmaz. A büfévacsora keretében

Íme egy minta-menü az egyik vacsoránkról:

A fentieken kívül minden alkalommal van sajt és gyümölcstál 5-6 fajta sajt és gyümölcs. A salátabüfében 12 fajta saláta található a hozzájuk tartozó egyéb kiegészítőkkel (borecetek, olajok stb.)

3. Táplálék-allergiás gyermekem, hogy tudom megoldani a helyszínen az étkezését?

(Sajnos) nagy tapasztalatunk van már a különböző táplálék allergiák kezelésében is, hiszen a vendégeink között nagy számban vannak liszt-, tej-, és tojásérzékeny kisgyermekek. Készítsen listát, hogy mit fogyaszthat és mit nem a gyermek, jelezze már a foglaláskor, és találkozzon séfünkkel érkezés után! Mi minden étkezésnél külön figyelmet fordítunk majd arra, hogy egy kis pocak se maradjon üresen.

4. Speciális diétát tartok. Mi az, amit a félpanziós ellátás keretében kaphatok?

Szakácsaink természetesen nem csak ételallergiák, de más diéták esetén is segítenek, hogy az otthon megszokott étrendet a családi pihenés alatt is tudják tartani. Ehhez azonban elengedhetetlen, hogy diétájukat már foglaláskor jelezzék, és érkezéskor szakértő munkatársunkat vacsorakor felkeressék! Ő segít a svédasztal kínálatából a diétába illő fogásokat kiválasztani, illetve ha szükséges, a speciális ételeket elkészíti. Ez utóbbi többletköltséggel is járhat, az aktuális díjakat megtalálják árlistánkban!

5. Szeretnék asztalt választani az étkezésekhez. Van rá lehetőség?

Természetesen. Keresse éttermi kollégánkat már az első vacsora előtt 17 óráig az étteremben! A foglalást a teljes tartózkodásra fenntartjuk. A jelentkezés után nincs más dolga, mint legkésőbb 9:00-ig megérkezni a reggelihez és 19:00-ig a vacsorához. Jó étvágyat kívánunk!

6. Az éttermi számlán láttam, hogy szervízdíjat is számolnak fel. Miért? Ráadásul még az önkiszolgáló étteremben is?

Az áraink nem emelkedtek a szervizdíj bevezetésével, mert az aktuális árakba építettük azt, csupán belső elszámolásunkban van jelentősége. Önöket semmilyen hátrány nem éri, szervizdíj nélkül is ugyanannyit fizetnének az ételekért, italokért, mint szervízdíjjal.

7. Hallottunk az "Üres tányér, teli pocak" programról. Hogyan működik?

A vendégekkel közösen megvalósított programunk célja, hogy csökkenjen az élelmiszerhulladék, és a jövő felnőtteinek játékosan megtanítsuk, hogy a szállodai svédasztalos étkeztetés nem a korlátlan pazarlással egyenlő. Az étteremben kialakítottunk egy speciális gyerek törzsasztalt, ahol az óvónők és felszolgálók bevonásával egy pecsétgyűjtő programot indítottunk. A lényeg egyszerű: pecsét akkor jár, ha étkezés végén üres a tányér. Ha minden este üres, a pihenés végén egy jelképes ajándékra lehet váltani a pecséteket. A program 2018 őszén Németországban az "Innovation des Jahres" díjat is elnyerte, és a Familotel családbarát szállodalánc 60 szállodája is átvette ötletünket.

8. Van a szállodában szobaszervíz?

A 10 hektáron 4 éttermet  is elhelyeztünk, hogy mindig legyen egy az Ön közelében. Ha mégis a szobában étkezne, a reggeli és vacsora ideje alatt állunk rendelkezésére. A szobaszervíz díja 1.600 Ft.

9. Félpanzió: reggeli + vacsora helyett módosítható-e reggeli+ebédre?

Sajnos ezt nem tudjuk biztosítani, mivel büféasztalunk gazdag választékával csak reggel és este készülünk. Biztosak vagyunk benne, hogy az esti órákban könnyebb étkezést kedvelők is megtalálják a nekik tetsző fogásokat a vacsora kínálatában. Ha a déli órákban megéheznek, akkor a hotel számos pontján találnak ebéd-lehetőséget.

10. Jár ital is a félpanziós étkezésekhez?

A reggelinél található valamennyi italt tartalmazza az ár, a vacsoránál elfogyasztott italok külön fizetendők. Kérjük, az étterem elhagyása előtt feltétlenül igazolják a fogyasztást szobaszámlájuk aláírásával.

11. Fizethetek készpénzzel a vendéglátó egységekben?

A recepciónál található kávézó kivételével, fogyasztásaikat kizárólag szobaszámlájukra tudjuk terhelni, amit a recepción távozáskor egyenlíthetnek ki. Ha szobaszámlájukat korábban már rendezték, A'la Carte éttermünkben, uszodai éttermünkben és a Bobo Café & Bárban bankkártyával is fizethetnek.

12. Az étteremben olyan ételt ettünk, amit otthon is szívesen kipróbálnék. Hogy juthatok hozzá a receptjéhez?

Nagyon örülünk, ha éttermeinkben különleges gasztronómiai élményekben volt része. Szakácsaink a   e-mail címen szívesen segítenek, hogy a nyaralás ízeit otthon is könnyen felidézhesse.


“Csodás 4 napot töltöttünk el október végén a hotelben. 3 gyerekünk van, és pontosan ez az a hely amit oly rég kerestünk. Minden a gyerekek körül forog, és még mi felnőttek is tudtunk pihenni, kikapcsolódni. Úgy döntöttünk, pár évig törzsvendégek leszünk.”

Rácz-Kristály Barbara

Google, 2019. november 27.


Kolping Hotel**** Spa & Family Resort Tel.: +36 83 344 143 sales@kolping.hotel.hu