Kezdőlap | Bababarát hotel (0-2 év) | Ovis kalandok (3-6 év) | Szünidő, nyaralás (7+ év) | Bobóország | Programnaptár | Családi élményfürdő | Csendes wellness | Fürdőbelépők, bérletek | Babaúszás | Masszázs | Arc- és testkezelések | Bobó wellness gyerekeknek | Wellness csomagok | Medical wellness | Fodrászat | Sport & Fitnesz | Gyerekbarát éttermeink | Speciális étkezés, diéták | Családi ünnepek | Üres tányér, teli pocak | Gasztro hírek | Szobák, családi lakosztályok | Akciók és csomagajánlatok | Árak - Számoljunk! | Ár tartalma | Fizetőeszközök | Ajándékutalvány | Rendezvényhelyszín | Hírek, újdonságok | Gyakori kérdések | Kapcsolat | ÁSZF | Fizetési- és lemondási feltételek | Adatvédelem | Álláslehetőség | Impresszum |
HU | EN | DE | RU | SK
Betűméret: normál nagy nagyobb

Kolping Hotel**** Spa & Family Resort

Fizetési- és lemondási feltételek

1. Megrendelés

1.1 Munkatársunk írásban vagy telefonban adott árajánlatára a vendég részéről írásbeli megrendelés szükséges. Ezzel a megrendelővel a vendég elfogadja a szálloda fizetési és lemondási feltételeit valamint az Általános Szerződés Feltételeket. A megrendelőnek tartalmaznia kell az érkezés, távozás dátumát, vendégek nevét és gyermekek esetén a születési dátumukat. Munkatársaink a megrendelő alapján véglegesítik a foglalást, és erről visszaigazolást készítenek.

2. Megrendelés lemondása

2.1 A megrendelés lemondását minden esetben írásban kell jelezni.
2.2 Az érkezés előtti 30. napig a foglalás kötbérfizetési kötelezettség nélkül lemondható.
2.3 Érkezés előtti 29. naptól a 15. napig: a befizetett foglaló szállodai értékutalványra váltható, ami a kiállítástól számított 1 éven belül felhasználható. Az utalvány kiállításáért a befizetett foglalóból 5.000 Ft kezelési költséget levonunk. Amennyiben a megrendelő nem tart igényt utalványra, a befizetett foglaló 90%-a kötbérként kerül felszámolásra.
2.4 Érkezés előtti 14. naptól az érkezést megelőző napig történő lemondás esetén a befizetett foglaló teljes összege kötbérként felszámolásra kerül.
2.5 Ha a lemondás az érkezés napján történik, vagy a vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni.
2.6 Ha a Vendég a szállás-szolgáltatások igénybevételét foglalófizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szálloda a Szerződésben meghatározott mértékű kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Vendég részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
2.7 Váratlan helyzetek (betegség, baleset, családi esemény, kedvezőtlen időjárási viszonyok, közlekedési akadályok, stb.) felléphetnek utazás előtt és alatt, ezért a foglalás rögzítése napján javasoljuk útlemondási biztosítás megkötését.
2.8 Egyedi és akciós ajánlatok esetében lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.
2.9 A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
2.10 A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.

3. Megrendelés módosítása

3.1 A foglalás módosítását minden esetben írásban kell jelezni.
3.2 Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, a létszám vagy a szobatípus módosítására az aktuálisan érvényben lévő árak és a szabad kapacitás függvényében az alábbi díjak megfizetése mellett van lehetőség:

3.3 Módosítás esetén a befizetett foglaló (módosítás felszámolása esetén a fennmaradó összeg) maximum 1 éven belül használható fel.
3.4 A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés, kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
3.5 Egyedi és akciós ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak.

4. Fizetési feltételek

4.1 Az üdülés teljes összegének 50-70%-át a Szálloda által küldött visszaigazolás után 5 naptári napon belül kérjük foglalóként postai csekken vagy átutalással befizetni, és a foglalófizetési utalványról (név, cím, rendelési szám, illetve áfás számla igény esetén adószám és kiállítási cím feltüntetésével) egy másolatot a Szálloda részére elküldeni.
4.2 Amennyiben a foglalás és az érkezés között 3 nap vagy annál rövidebb idő telik el, a vendég a teljes összeget érkezéskor a recepción egyenlíti ki.
4.3 Speciális ajánlatok esetén a fizetési feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.
4.4 A befizetések elmaradása esetén a szobafoglalást automatikusan töröljük.
4.5 Elfogadott fizetőeszközök: készpénz, átutalás, bankkártya, Széchenyi Pihenő Kártya
4.6 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Vendéget, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
Utazási irodák / Tour operatorok / OTA-k / Együttműködő partnerek:
A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.
4.7 Ajándékutalvány: Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad kapacitások függvényében használható fel. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.

5. Bankszámla

Bankkártyával vagy Széchenyi Pihenő Kártyával fizetne? Kattintson, hogy megtudja, mit mire és hogyan válthat be szállodánkban!


Kolping Hotel**** Spa & Family Resort Tel.: +36 83 344 143 sales@kolping.hotel.hu